First setup APP “Registrate your Journey”

Dear reader, I suffer from Cluster headache and I make a journey to find a solution to kill this terrible pain. Like me there are a lot of people that have their own journey, finding their solution to the pain. To support this journey I made this app. It gives you the opportunity to registrate in an easy way what you do to feel better.

We started with very basic app, only the registration of items. If we get positive feedback we will start adding more options. But we hope it will help you to get a clear view on what you do and have done.

Please contact me to let me know if you are using the app and if you like it. If you have questions about this app, a suggestion, a new button or function, please send us a email at registrateyourjourney@gmail.com

Setup of this first App:

Register: Buttons (Fixed) to add various types of treatments, medicines, alternative treatments, therapies, some food and drink.

History: The history contains all your registrations with time and date. Some colors are added to get a better view on all seperate registrations.

Contact: Contactpage to send me questions or suggestions.

Keep in mind: This is a first setup of “registrate your Journey” Backup of your data is not yet arranged.
 

Download the first setup of “Registrate your Journey”
iPhone | Android | Windows phone

Nieuwe website Moncare

Een nieuwe website voor moncare.nl is gelanceerd. Monique had een oude site draaien die niet meer voldeed aan de huidige standaard, oud, niet responsive waardoor deze niet mooi werkte op de verschillende devices zoals computer, tablet of mobiele telefoon. We hebben er een persoonlijke website van gemaakt waarop Monique zelf ook duidelijk naar voren komt. Dit om de bezoekers een gevoel te geven met wie ze te maken krijgen als ze een behandeling krijgen bij Moncare.

Naast Monique heeft elk type behandeling, Atlasprofilax, massages, counseling en reiki zijn eigen pagina gekregen met ider zijn eigen identiteit en uitstraling.

De gehele website is responsive gebouwd volgens de laatste normen.

Nieuwe website Rembrandtkliniek

Voor de Rembrandtkliniek te Leiden, Laren, Breda en Amstelveen hadden we al eens een website gemaakt. Deze website was naar jaren van dienst aan helaas aan vervanging toe. Zo zijn we de afgelopen maanden bezig gegaan de inhoud van de website opnieuw in te delen en te voorzien van een nieuwe vormgeving.

Het grote probleem met de oude website was dat de inhoud compleet door elkaar gelopen was. Verschillende onderdelen stonden kris kras door elkaar heen. Daarnaast was de oude website ook niet responsive waardoor hij moeilijk leesbaar was op tablets en smartphones.

Tijd voor verandering dus.

We hebben de nieuweste items uit de kast getrokken om een zo modern en eigentijds mogelijk site neer te zetten voor de rembrandtkliniek. We hebben mooie sliders, google maps en video’s geïntegreerd. Daarnaast hebben we de informatie op de site ingedeeld in verschillende onderdelen. Behandelingen bij behandelingen en specialisten bij specialisten, netjes en duidelijk.

Ook hebben we een teammember pagina aangemaakt, waarmee we op verschillende plekken op de site, de bezoeker konden laten zien met welke dokter hij te maken zou krijgen. Belangrijk omdat we vonden dat de rembrandtkliniek over mensen en specialismen gaat en niet om spuiten en snijden. Het gaat uiteindelijk om samenwerking en vertrouwen.

Responsive website

Een responsive website is een website die op kleine schermen een aangepaste vormgeving mee krijgt. Ook de nieuwe website van de Rembrandtkliniek is compleet responsive opgebouwd en voldoet aan de laatste eisen.

Natuurlijk moet er altijd wel weer wat aangepast worden aan een website, de inzichten van vandaag zijn niet die van morgen. Maar we hopen de Rembrandtkliniek hiermee de komende jaren vooruit kan.

Digitale folder Cirque Eco Australië

We zijn druk bezig met het en ontwerpen en maken van een digitale folder voor Cirque Eco uit Australië. Uitgangspunt van Cirque Eco is dat ze een full screen presentatie willen hebben voor hun CO2 vriendelijke circus. Gekozen is om een full-screen digitale folder te maken die ze zelf qua inhoud nog kunnen aanpassen.

Ontwerp Digitale Folder

Het ontwerp voor de folder komt voort uit de grote vlaggen die Cirque Eco gebruikt bij haar optredens. Deze grote driehoekige vlakken worden gebruikt om de bezoekers extra te informeren over het verschil wat Cirque Eco wil realiseren, een CO2 vrij circus. Belangrijk voor de klant was om Cirque Eco visueel goed te presenteren en niet te vervallen in teveel technische inhoud over CO2 reductie. Hiervoor maken we we gebruik van veel beeld om alle aspecten van het circus te laten zien.

Het kleurgebruik in de digitale folder is aards, waar normaal voor het circus veel felle kleuren gebruikt worden. Hiervoor is gekozen om het natuurvriendelijke karakter van het circus te benadrukken.

CirqueEco-Digitale-folder1 CirqueEco-Digitale-folder2 CirqueEco-Digitale-folder3

Etiketten Stevia

Een nieuw etiket voor de verpakking van de stevia die verkocht wordt in de webshop van grip op Koolhydraten. Het oude etiket voldeed al lang niet meer en was daardoor nodig aan vervanging toe. Resultaat is een fris en licht nieuw etiket waarop het product, Stevia, duidelijk naar voren komt.

 

Bekijk de nieuwe etiketten in de websop: Stevia

Inside digitaal magazine

De vraag kwam om een digitaal tijdschrift te maken voor de reismedewerkers van reisbureau Arke. Een maandelijks blad dat speciaal voor de medewerkers online gezet zou worden om ze in te lichten over de laatste nieuwtjes, reizen, tips en commissies.

We hebben hiervoor een fullscreen, geanimeerde website gemaakt met 10 sjablonen voor de verschillende verhalen.

Grip op koolhydraten

Na enkele jaren dezelfde website gehad te hebben was het tijd om de website weer eens een goede opfrisbeurt te geven. Zo hebben we de website van een nieuwe layout en een nieuwe webshop van wooCommerce voorzien. Tevens een forum ingericht voor het netwerk van diëtisten om onderling contact te kunnen houden en vragen uit te wisselen. Ook zijn de productafbeeldingen opnieuw gefotografeerd om beter uit te komen in de vernieuwde website.

Daarnaast hebben we vragenlijsten geïntegreerd zodat Yvonne Lemmers ook feedback kan krijgen van haar klanten en vragen van bezoekers over het dieet.